• Ni na zalogi

Faza Delphi Pumpe 2.0HDI Euro6

Zgornja slika prikazuje kako postavimo motor v fazo ,ko menjamo visokotlačno črpalko na vozilih Peugeot 2.0Hdi Euro6 Citroen 2.0hdi euro6 Ford 2.0Tdci.

Proizvajalec črpalke Delphi.

Najbolj pogoste napake pri črpalki so:

Puščanje motornega olja na visokotlačni črpalki. Olje pušča iz visokotlačne črpalke na menjalnik. Črpalka ima 2 radialna tesnila "SEMERINGA" , zunanji semering tesni .da motorno olje ne pušča iz motorja. Notranji semering tesni nafto v sami črpalki. Pri tej vrsti okvare pride do obrabe semeringa ali celo osi črpalke. V tem primeru je mogoče črpalko popraviti.

Ropot v črpalki. Najpogosteje ropot v črpalki povzroča zlomljena vzmet na elementu črpalke. Če se popravila lotimo dovolj zgodaj je mogoče črpalko popraviti. Če z vožnjo vztrajamo ponavadi pride do večje okvare tako črpalke kot pogona črpalke v glavi.

Opilki v visokotlačni črpalki ,opilki v filtru goriva ,opilki v rezervoarju. V tem primeru pride do poškodbe osi ter valjčka črpalke. To je največja okvara črpalke, opilki so najpogosteje po celem sistemu goriva. Priporoča se menjava visokotlačne črpalke , čiščenje popravilo obnova injektorjev , menjava ali čiščenje električne črpalke v rezervoarju ,TEMELJITO čiščenje kompletnega diesel sistema z menjava goriva.

Za dodatne informacije ali nakup nas prosim 

kontaktirajte na telefon 070/620-620 v kolikor

smo nedosegljivi nam pošljite SMS in poklicali

vas bomo v najkrajšem možnem času.

Naš delovni čas:

Ponedeljek - Petek

 8-12h od 13-17h

B-INNOVA d.o.o.

Kolodvorska cesta 2 

1234 Mengeš